مداد-مشکی-استدلر
%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%af-%d9%85%d8%b4%da%a9%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%af%d9%84%d8%b1-%d9%85%d8%af%d9%84-%da%a9%d9%85%d9%841

مداد مشکی استدلر

 

مداد مشکی استدلر در بسته بندی های ۱۲ تایی ، عرضه به صورت عمده و تک

توضیحات محصول

استدلر (به آلمانی: Staedtler) یکی از بزگترین شرکت‌های سازنده نوشت‌افزار در جهان است که مرکز اصلی آن در نورنبرگ آلمان قرار دارد. نام استدلر جزء جدانشدنی تاریخ کهن ساخت مداد نورنبرگ به شمار می‌آید و آغاز آن به سال ۱۶۶۲ میلادی توسط فردریش استدلر بازمی‌گردد. تعداد ۲۱ شعبه رسمی و ۱۵۰ نمایندگی در سراسر جهان گواهی است بر شهرت جهانی و عظمت گستره فعالیت این برند. اما استدلر این نام بزرگ را وامدار شخصی به نام یوهان سباستین استدلر است. چرا که وی باتکیه بر ایده جهانی نمودن این نام در سال ۱۸۳۵ میلادی یک کارگاه کوچک ساخت مداد را به یک واحد صنعتی تبدیل نمود. همواره نورنبرگ به عنوان وطن اصلی استدلر شناخته شده و هم اکنون نیز دفتر مرکزی و قلب تپنده آن در این شهر قرار دارد. اینجا جایی است که تمامی استراتژی‌های درون شرکتی و توسعه بازار جهانی شکل می‌گیرد. امروزه، بزرگترین تولیدکننده مدادمشکی سنتی و مدادرنگی اروپا بیش از ۲۲۰۰ نفر کارمند داشته و این مکان همان جایی است که ۲/۳ سهم تولید نوشت‌افزار استدلر را به خود اختصاص داده است و تمامی تولیدات آن حامل نشان کیفی “Made in Germany” بوده که اکنون بخشی جدایی ناپذیر از نام تجاری استدلر به شمار می‌رود. مدت ۱۷۷ سال است که نام استدلر بالاترین استانداردها در طراحی، تکنولوژی، عملکرد، حفظ محیط زیست و کیفیت برند را به همراه داشته و طی دهه‌ها، مدل‌های جدید و موفق دیگری نیز به طیف اصلی این تولیدکننده مدادمشکی سنتی و مدادرنگی اضافه شده که این خود گواهی است بر فلسفه بنیادی استدلر که همانا چیزی جز جای داشتن در میان برترین تولیدکنندگان نوشت‌افزار در سطح جهان نیست.

شناخنه شده‌ترین محصولات استدلر در بازار ایران انواع مدادهای مشکی سنتی و مداد رنگی از جمله مداد Camel، محصولات سری نوریس، مدادهای تخصصی لوموگراف و مدادهای پیشرفته وُپکس “Wopex” همچنین محصولات سری تریپلاس “Triplus” می‌باشد که با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری هاو تطابق با ارگونومی دست، بالاترین سطح کیفی را برای مصرف‌کننده فراهم آورده است. از دیگر محصولات این برند معتبر می‌توان به سری محصولات پریمیوم “Premium” اشاره کرد که با توجه به نیاز بازار مصرف به محصولات لاکچری، از فروردین ماه سال ۱۳۹۴ در دسترس متقاضیان کالاهای لوکس و کلکسیونی قرار گرفته است. از شاخص‌ترین محصولات سری پریمیوم می‌توان به خودنویس نفیس پرسپولیس اشاره کرد که جهت پاس داشت و تقدیر از فرهنگ و تمدن سرزمین ایران با تیراژ محدود ۷۸ قطعه تولید شده و در شعب شرکت استدلر در سراسر دنیا قرار گرفته است.

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مداد مشکی استدلر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *