کاغذ پشت چسب دار براق

کاغذ A4 پشت چسب دار براق

 

۲,۵۰۰,۰۰۰ 

کاغذ
نوع کاغذ:کاغذ لیبل پشت چسب دار لیزری
تعداد برگ:۱۰۰
گرم کاغذ:۱۳۵
سایز کاغذ:A4
شفافیت(مات-براق): براق
کاربری کاغذ:پرینتر لیزری
رنگ کاغذ: سفید
سطح چاپ دو رو دارد؟ ندارد
قیمت: ۲۵۰٫۰۰۰ تومان

تعداد:
ذخیره

توضیحات محصول

کاغذ پشت چسب دار براق که بسیار باکیفیت و پر فروش است از یک سطح رویی که از جنس تقریبا شفاف و یا …. و پلی پروپیلن سفید و آلومینیوم و کاغذ و چسب تشکیل شده است.
این کاغذ ها معمولا در دو نوع مات و براق تولید می شوند که در دسته های ۱۰۰ تایی قرار دارند. بر اساس نیاز می توان هر کدام را مورد استفاده قرار داد.
بسیاری از شرکت های تولیدی و بازرگانی از روش چاپ کاغذ پشت چسب دار برای طراحی بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند. همچنین برای چاپ لیبل ها هم استفاده می شود.
(در حقیقت برچسب زدن یکی از روش های بسیار آسان جهت علامت گذاری می باشد که می توان از انواع چاپ شده آن نیز بر روی بسته بندی محصولات که نمی توان طرحی را بر روی آن چاپ نمود مثل بطری های آب معدنی یا قوطی های کنسرو استفاده کرد که به این نوع برچسب لیبل محصولات نیز گفته می شود)

ویژگی های مهم در خصوص برچسب
این کاغذها را می توان برای استفاده در پرینتر های لیزری یا جوهر افشان قرار داد اما نوع مورد استفاده در پرینتر های لیزری با پرینتر های جوهر افشان متفاوت بوده و در زمان انتخاب آن ها باید به این مورد دقت شود. به طور کلی ویژگی مهم این کاغذ ها همان گونه که از نام آن مشخص است وجود یک لایه چسب در پشت آن است.
سطح سیلیکونی این کاغذ ها در دو رنگ زرد یا سفید در دسترس می باشد.

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاغذ A4 پشت چسب دار براق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *