ماژیک آرت لاین مدل Supreme Epf-700

ماژیک آرت لاین مدل Supreme Epf-700

 

۱۰۰,۰۰۰ 

– نوک گرد
– علامت گذاری برای خطوطی به ضخامت ۱ تا ۴ میلی متر
– قابلیت شستشوی جوهر
– قابلیت نوشتاری روی سطوح مختلف
– قابلیت ترسیم خط به قط ۱ میلی متر

تعداد:
ذخیره

توضیحات محصول

شرکت آرت لاین یک شرکت ژاپنی با حدود ۵۰ سال سابقه فعالیت است . مرکز اصلی این شرکت شهر ناگایای ژاپن است و از ابتدا به تولید طیف وسیعی از محصولات نوشت افزار پرداخت . تولیدات این شرکت بسیار متنوع است از مداد تحریر تا راپید ، از مداد رنگی تا ماژیک های علامت زن و … محصولی که جدیدا شرکت آرت لاین تولید کرد بار دیکر نام این برند ژاپنی را بر سر زبان ها انداخت ، محصولات build and write و build and draw که در ایران با نام طرح لگو شهرت یافت . این دسته از محصولات شرکت آرت لاین که ظاهری شبیه قطعات لگو دارد برای نو آموزان بسیار جذاب است . شرکت آرتلاین به تولید استامپ ، کاربن و انواع ماژیک شهرت دارد و در تولید ماژیک های وایت بورد و پرمننت رقیبی جدی برای همشهری خود « برند اسنو من» به حساب می آید. یکی از دلایل محبوبیت این برند ژاپنی علاوه بر کیفیت قابل قبول و طراحی منحصر به فرد محصولات، قیمت مناسب تولیداتش می باشد.

ماژیک نوعی قلم که دارای محفظه مرکب می باشد و معمولا دارای نوک پارچه ای ، نمدی می باشد تا جوهر را به سمت خود جذب کنند. از ماژیک برای نوشتن ، طراحی و … به کار می رود. ماژیک های انواع مختلفی دارند که هر کدام برای مورد خاصی استفاده می شود. ماژیک های علامت زن یا Highlighter یکی از انواع ماژیک ها می باشد که با استفاده از آن می توانید در هنگام مطالعه متون نکات کلیدی و یا اشتباهات را علامت گذاری نمایید. علامت گذاری باعث می شود تا علاوه بر به خاطر سپردن راحت تر متن ها ، در هنگام مراجعات بعدی ، آنها را سریع تر مرور نمایید.

افراد زیادی هستند برای این‌که موضوع یا مطلب مهمی را فراموش نکنند آن‌ها را با ماژیک علامتگذار مشخص می‌کنند. این کار موجب به خاطر سپردن بهتر آن نکته و یا پیدا کردن سریع‌تر آن در مواقع ضروری می‌شود. افرادی دیگری هم هستند که تا زمانی که نکات مهم جزوه‌ و کتاب‌ خود را با ماژیک‌های علامت‌گذار رنگی مشخص نکنند، میل و رغبتی برای درس خواندن ندارند. ماژیک علامتگذار آرت لاین مدل Supreme Epf-700 مطالب و نوشته‌های شما را جذاب‌تر می‌کند و شما می‌توانید به کمک این ماژیک مطالب جزوه و کتاب‌های خود را علامتگذاری و کد گذاری نمایید.

اطلاعات بیشتر

رنگ

آبی, زرد, سبز, سفید, صورتی, قرمز, مشکی

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماژیک آرت لاین مدل Supreme Epf-700”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی *